WebPrint Shop

Professzionális nyomdai webáruház és kalkulációs-adminisztrációs megoldás digitális nyomdák számára

 

Laikus megrendelőknek varázslós termék-összeállító kalkulátor on-line megrendeléssel.
Nyomdai állománnyal nem rendelkezők számára on-line kiadványszerkesztő előre gyártott sablonokkal.
Ügynökségeknek, grafikai stúdióknak professzionális kalkuláló eszköz megrendelő felülettel.
Mutációk kezelése.
Kalkulációs verziók kezelése.
Megrendelés nyomonkövetés.
Megrendelt termékek újrarendelhetősége.
Kalkulációk teljes körű módosíthatósága.
Teljeskörű levelezés, beleértve a feltöltött nyomdai állományok javítását is.
Körlevelek.
Ügyfélkezelés, nyilvántartás.
Sablonszerkesztés.
Varázslóban szereplő termékek szabad definiálása.
Az összes nyomdai kötészeti művelet teljeskörű paraméterezhetősége.
Nyomdai táska-lap.


ÉRDEKLŐDÉS - ÁRAJÁNLAT

Elfogadom az Adatkezelési nyilatkozatot

Cikkszám: SOLPSM



WebPrint Shop termék leírás

Csatolt kép

A WebPrintShop egy magas színvonalú nyomdai webáruház, ötvözve egy komplett nyomdai adminisztrációs rendszerrel. Mindez egy internetes szerveren fut, a nap 24 órájában elérhető, s a nyomda részéről minimális emberi erőforrást igényel.

Az ügyfelek létrehozzák saját kiadványukat, s igény szerint előkészítik azt, tetszőleges számú árajánlatot készítenek, melyeket el is tárolhatnak. Megrendelhetik a kívánt nyomdaterméket, majd nyomon követhetik azok sorsát, s igény szerint újrarendelhetik azokat - tetszőleges változtatásokkal. Eközben a nyomdának semmilyen tennivalója nincs, csak a bejövő megrendeléseket teljesíteni.

A nyomda szabadon felparaméterezheti teljes eszközparkját és működési mechanizmusát. A kalkulációs rendszer kezeli a tag- és termékműveleteket – tetszőleges számú taggal -, az egyes műveletek ív- és termékjellegét, hozzálék-szükségletét, kifutóigényét. Minimálárral, beállítási és önköltséggel számol, igény szerint egységárral vagy sávos árképzéssel. A nyomdai műveletek egymás alá rendelhetők, így létrehozhatók kötészeti műveletsorok, melyek egyetlen művelettel beállíthatók. (Pl. ragasztókötésnél automatikusan 4 biegelés is számolásra kerülhet, annak más jellegű hozzálék-szükségletével és számítási módjával. Mindez a megrendelő számára a ragasztókötés beállításával megtörténik, az árban és a szerelésben érvényesül és a nyomda részére a kalkulációs lapon kibontva megjelenik.)

A nyomda beérkezett megrendelések állapotáról és azok elkészülési határidejéről folyamatosan tájékoztathatja ügyfelét. Az esetleges kalkulációs hibákat teljeskörűen kezelheti, azokról jóváhagyási, elutasítási, vagy további egyeztetési levelet küldhet a megrendelőnek mindaddig, amíg a kívánt eredmény megszületik. A megrendeléshez kötelezően feltöltött nyomdai állományok javítására felkérheti a megrendelőt – több állomány esetén csak a hibás állományok esetében. Körleveleket is küldhet ügyfelei részére.

A nyomda a varázslós kalkulátorban szereplő termékeket szabadon hozhatja létre, azokhoz sablonokat gyárthat az
adminisztrációs felületen. A fizetési és szállítási módokat egymáshoz rendelheti, azok költségvonzatát beállíthatja, az ügyfeleknél tilthatja és engedélyezheti őket. Az ügyfelek számára kedvezményt biztosíthat. Megadhatja, hogy mely művelettípusból nyújt kedvezményt.

A WebPrintShop – működése

Nyomdai webáruház, kiadványtervező-varázsló:

  • Az interneten bármit adunk el, az egy termék. Legyen az élelmiszer, ruházat mobiltelefon vagy sátor, a lényeg, hogy a számítógép mellől meg lehessen vásárolni úgy, hogy ne igényeljen szakértelmet a megrendelés.
  • A nyomdatermékeket is el lehet adni bárkinek, nem csak marketingszakembereknek, nyomdai ügynökségeknek és más szakértőknek. Segíthetünk a megrendelőnek - azaz vásárlónak -, hogy ha egy meghívót akar vásárolni, akkor ne kelljen tudnia hol, hogyan és mire készül. Dönthessen a számára fontos, az ő nyelvére lefordított információk alapján. Utána csak „vegye le a polcról”, fi zesse ki, és már meg is kötetett az üzlet.
  • Mindezt a nap 24 órájában bármikor, emberi beavatkozás nélkül, így a nyomdának költségei és gondjai sem lesznek a megrendelésekkel.
  • A nyomda által defi niált kiadványok közül a megrendelő kiválasztja a kívánt terméket, majd a varázsló végigvezeti őt egy egyszerű paraméterezési folyamaton. A mennyiség megadása után a rendszer kiszámolja a termék árát. A műveletsor tetszőleges számban végrehajtható. Az ár elfogadása után az ügyfél továbbléphet az on-line kiadványszerkesztőbe, vagy feltöltheti állományait és megrendelheti a munkát.

On-line nyomdai előkészítés:

  • Nem készülhet nyomdatermék úgy, hogy az ne készítsék elő. Mivel ez kreatív munka, ezért magas költségvonzatú, ami a digitális nyomdai megrendelések kis példányszáma miatt aránytalanul soknak tűnhet az ügyfélnek.
  • Természetesen a komolyabb kiadványokhoz szakember kell, azonban a digitális nyomdai megrendelések elég jelentős hányadát teszik ki a névjegyek, meghívók, egyszerűbb szórólapok, füzetek, amelyeket a megrendelők kész mintákat a saját igényeikre szabva szeretnének megrendelni. Erre kínál megoldást az on-line kiadványszerkesztő.
  • A kiválasztott terméket egy egyszerű, a honlapon működő kiadványszerkesztővel elkészítheti a megrendelő. Ebben előre gyártott sablonok nyújtanak segítséget. A szerkesztés befejeztével a rendszer egy pdf állományt készít a tervből. Az ügyfél ezt megtekintheti, kinyomtathatja - természetesen felhasználást megakadályozó biztonsági elemekkel. Ezt nevezzük softproof-nak.
  • Amennyiben valamiért félbe kívánja hagyni a munkát, úgy ideiglenes mentést készíthet, s később folytathatja a szerkesztést. Ha több verzióban kívánja elkészíteni a terméket (mutáció), akkor külön-külön lementheti azokat.

Megrendelés:

  • Új ügyfél egy részletes, minden szükséges adatára kiterjedő regisztrációs eljáráson esik keresztül. A megadott adatok valódiságát a rendszer egy ellenőrző e-mail küldésével ellenőrzi.
  • A jelszavas bejelentkezés után megrendelés adatlapjának kitöltése következik. Ez az adatlap tartalmazza a megrendelő számlázási, kapcsolattartási és szállítási adatait, és a munka megnevezését. Itt kell megadni az átvétel és a fizetés módját is. Az engedélyezett fizetés módokat ügyfelenként beállíthatja a nyomda. Az információk megadása után egy összesítő oldalra kerül a megrendelő, ahol a munka összes adatát és a kiadványtervező-varázslóval, vagy a professzionális felületen beállított paramétereket és kikalkulált árat láthatja. Ha mindent rendben talál, akkor megrendelheti a munkát. Ellenkező esetben elvetheti, vagy módosíthatja azt.

A megrendelések kezelése, teljesítése:

  • A megrendelések a digitális nyomda szerverére futnak be. Egy munka-állomány tartalmazza a megrendelés összes adatát, termék pontos leírását, valamint letölthetők róla a megszerkesztett / feltöltött állományok is. Minden adat és járulékos költség változtatható, azok esetleges ármódosító hatása automatikusan érvényesül a kalkulációban. A digitális nyomda a megrendelést visszaigazolja a következők szerint:
  • Amennyiben minden rendben van a termék paramétereivel, kalkulációjával és az állományokkal, úgy a
    nyomda beállítja a kivitelezés határidejét, és a munka státuszát „Folyamatban”-ra billenti. A státuszt a megrendelés mindenkori állapotának megfelelően kezeli egészen a termék ellenértékének kiegyenlítéséig, ahol a folyamat véget ér.
  • Ha a termék paramétereivel és kalkulációjával kapcsolatban probléma merül fel, akkor azokat a nyomda orvosolja, és a munka státuszát „Megerősítésre vár”-ra állítja. Ekkor a változtatásokról e-mail-ben értesítést kap a megrendelő, ahol választhat, hogy elfogadja vagy elutasítja a változtatásokat, vagy további módosításokat hajt végre a megrendelésen. Ha a megrendelés paramétereit az ügyfél elfogadja, az a) pont szerint zajlik tovább a folyamat.
  • Ha a nyomdai állomány egyike, vagy több feltöltött állományból néhány nem megfelelő, akkor a nyomda bejelöli a javítandó állományokat, a munka státusza átbillen „Hibás állomány” állapotba, s a megrendelő levelet kap a problémáról. Ekkor ő feljelentkezve az oldalra kicserélheti a rossz állományokat. Mindez addig folytatódik, amíg minden állomány megfelelő lesz. Utána az a) pontban leírtak következnek.
  • Minden értesítés automatikusan generálódik, s tartalmazza az ügyfél és a megrendelés adatait, valamint a módosítás leírását. Lehetőség van az üzeneteket kiegészíteni, javítani. Az üzenetek bejelentkezés után a WebPrintShop oldalon is elérhetők, s a teendők is itt hajthatók végre, amik a levelekben lévő linkekre kattintással is elérhetők.
  • A WebPrintShop hatékony folyamatbonyolítási eszközt ad a digitális nyomda kezébe. További költségcsökkentést eredményez, hogy az ügyfél tájékoztatását is ellátja, a megrendelésének folyamatát, aktuális állapotát illetően.

A WebPrint Shop segítségével nyomdaipari termékei és szolgáltatásai egy könnyen átlátható, ugyanakkor igényesen kidolgozott felületen keresztül válhat elérhetővé a leendő ügyfelei felé. A WebPrint Shop fejlesztésénél elsődleges szempont volt egy minden igényt kielégítő árazási modul létrehozása, amely segítségével ügyfele azonnal egy minden egyes rendelési jellemzőt (terméktípus, mennyiség, speciális paraméterek, szállítási mód) figyelembe vevő árazást kaphat és adhat fel rendelést Önnek.

Előnyös tulajdonságok

  • Piacbővülés az interneten keresztül.
  • Új ügyfélkor: a lakossági és kivállalati megrendelők számának növelése a webáruház szolgáltatások segítségével. 
  • Meglévő ügyfelek megtartása és gondozása a komplett kalkulációs, megrendelő és munkakövető rendszerrel, valamint  24 órás elérhetőséggel.
  • Költség és emberi erőforrás jelentős megtakarítása a megrendelések automatikus kezelésével.
  • Folyamatszervezési, követési rendszer a jobb átláthatóság, és a megrendelők folyamatos tájékoztatása érdekében.

WebPrint Shop bemutató

WebPrint Shop műszaki tulajdonságok

Technikai feltételek

Internetes webszerver, MySQL, PHP futtatással.

WebPrint Shop kiegészítők

WebPrint Shop letöltések

Ehhez a termékhez jelenleg nincs letöltés.