OPS - Optimalizált Nyomtatás

optimalizált nyomtatás

Tegye hatékonyabbá irodai infrastruktúráját

Az irodatechnikai megoldások és a felhasználók igényei az idő múlásával, a technika előrehaladtával folyamatosan változnak. A legtöbb irodai környezet hamar elavul, beleértve pl. a szkennelési megoldásokat vagy a fax eszközöket is, melyeknek szintén lépést kell tartaniuk a mai üzleti élet igényeivel.

optimalizált nyomtatás

A Konica Minolta optimalizált nyomtatási szolgáltatása (Optimised Print Services - OPS): a tanácsadás, a munkafolyamat-elemzés, a projekt alapú hardver- és szoftverimplementáció, valamint a professzionális üzemeltetés kombinációjával segít ügyfeleinek irodatechnikai környezetüket valós üzleti igényeikhez szabni, és ezzel kapcsolatos költségeiket jelentősen csökkenteni. Az OPS koncepció 4 lényeges területre koncentrál:

Flotta: Az aktuális üzleti igényekhez igazított nyomtatási környezet kialakítása, biztosítva az optimális üzletfolyamatokat és eszközkezelést, lehetővé téve a folyamatos optimalizálást, minimalizálva az üzemeltetési költségeket és a környezeti hatásokat.

Folyamat: Minden, üzleti szempontból releváns dokumentum egy folyamat alapú rendszerbe illeszkedik, ezáltal segíti az üzleti tevékenység gördülékenyebb működését.

Pénzügy: Különböző vásárlási és lízingelési lehetősgek és változatos szerződési modellek széles skálája, illetve a létező szerződések beépítése egyetlen átlátható pénzügyi tervbe.

Biztonság: IT- és információ biztonsági megoldások tervezése és végrehajtása: a felhasználó azonosításótól, a biztonságos adatkezelésen át, a komplex hálózati biztonsági követelmények teljesítéséig.

 

Az OPS koncepció 3 pilléren nyugvó megközelítést jelent: konzultáció, implementáció és üzemeltetés.

optimalizált nyomtatás

Konzultáció

Meghatározott folyamatokon és hatékony, az elemzést segítő eszközökön alapul, mely segít az ügyfeleknek megérteni az új, komplex irodatechnikai megoldás felé vezető minden egyes lépést.

optimalizált nyomtatás

Adatgyűjtés: A meglévő nyomatatási eszközök szoftver-alapú azonosítása, az aktuális használati sémák és nyomtatási mennyiség precíz monitorozása. Felhasználói interjúk az esetleges speciális dokumentumokhoz kapcsolódó munkafolyamatok, egyéni igények és szolgáltatás-szintű elvárások azonosítására.

Elemzés: Precíz TCO kalkuláció, viszonyítás az átlagos piaci költségekhez. Az igényként felmerülő, és az ajánlott irodatechnikai szolgáltatások részletes elemzése, amely segíti a dokumentum-alapú üzleti folyamatok kialakítását.

Optimalizálás: A nyomtatási környezet tervezése elemzésen, vizualizáción és részletes helyszíni alaprajzokon keresztül történik, amely végül minden egyes szervezet üzleti igényeihez illeszkedik.

 

Implementáció

Több mint egy új irodatechnikai környezet üzembe helyezése. Az ügyféligényeken alapulva biztosítja a változások kezelését. Ez a Konica Minolta hagyományainak megfelelően elkötelezett projekt-menedzselést jelent, illetve támogatást a megfelelő döntéshozók és felhasználók bevonásával.

optimalizált nyomtatás

Projekt terv: szervezett és kontrollált folyamatok a kezdéstől a befejezésig.

Változásmenedzsment: Minden termék, licenc és kellék szállítása egy előre meghatározott és egyeztetett tesztelési időszak alatt történik, amikor a Konica Minolta technikai konzultációt és távoli támogatást is nyújt. Roll-out menedzsment, ahol a projekt nagysága miatt indokolt.

Információ és képzés: A felhasználók és rendszerfelelősök számára részletes dokumentáció szolgáltatása. Testreszabott belső promóciós anyagok és rendezvények. Egyéni igényeket kielégítő oktatás a kulcsfelhasználók és a belső támogatás részére.

 

Üzemeltetés

Miután az új irodatechnikai környezet berendezésére és tesztelésére sor került, az OPS következő szintje egy szolgáltatási portfóliót ajánl a flotta futtatására és kezelésére. Az egyéni igényekre szabva ezek kiegészíthetik a már meglévő IT szolgáltatásokat, vagy átvállalhatják a rendszer teljeskörű működtetésének felelősségét.

optimalizált nyomtatás

Működtetés: Proaktív szolgáltatás, távoli és helyszíni segítség, automatikus kellékanyag- és alkatrészszállítás.

Felügyelet: Minden helyi és hálózati eszköz használatának, állapotának és esetleges hibáinak folyamatos monitorozása.
 
Fejlesztés: Rendszeres kezelési jelentések, az aktuális helyzetet áttekintő találkozók a Konica Minolta és az ügyfél között, a további optimalizálási és fejlesztési lehetőségek aktív keresése.

 

Szolgáltatás érdeklődés

Érdeklődik szolgáltatásunk iránt?
Az alábbi űrlap segítségével küldje meg nekünk adatait és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Név*
Cím*
Telefon*
E-mail*
Üzenet*

Cimkék:

  • intelligens dokumentumkezelés