Vállalati tartalomkezelés
A különféle vállalati információk között való eligazodás gyakran problémákba ütközhet cégen belül. A belső kommunikáció és a dokumentációk előkeresése annál nehézkesebb, minél kiterjedtebb egy vállalat. A társosztályok közti információcsere, a közös feladatok megoldása nem mindig zajlik gördülékenyen, ami komoly időveszteséget okozhat a munkavégzésben. Ennek okai, hogy a különböző formájú adatok szétszórtan kerülhetnek tárolásra, és a napi levéláradatban az eszmecsere sem mindig hatékony. A dokumentumok központi tárolása segítheti az eligazodást a napi ügyvitelben, ám a további táblázatokkal, adatbázisokkal való együttes tárolás nem mindig megoldható, nem is beszélve a különböző részlegek különböző igényeiről. A vállalati tartalomkezelő MS SharePoint rendszerrel a dokumentumtárak és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások segítségével egy olyan korszerű dokumentumkezelési környezet alakítható ki, mely hatékonyabbá és átláthatóbbá teszi a napi munkavégzést. A dinamikus keretrendszer kiválóan megoldja a különféle információk együttes tárolását, melyeken az egyszerű és jól testre szabható felület révén könnyen eligazodnak a munkatársak. A központi fejlett adattároláson felül a rendszer számlatan egyéb olyan funkcionalitást nyúlt, amelyek hatékonnyá és gyorsabbá teszik a cégen belüli információáramlást szétszórt telephelyek esetén is, és jelentősen segítik a napi munkavégzést.
A kategória termékei 1-1-ig, összesen 1 db.