YSoft SafeQ

Nyomtatás- és költségfelügyeleti rendszer

 

Azonosításhoz kötött, biztonságos nyomtatás
Akár 30%-os nyomtatási és fénymásolási költségcsökkenés
Átlátható nyomtatási környezet
Felhasználói jogosultságok és szabályok
Részletes költségkimutatás
Nyomtatási sor kezelés
Színes nyomat kontroll
Illetéktelen felhasználók kizárása
Nyomat átvétele bármely eszközről
Több telephely esetén is központi vezérlés


ÉRDEKLŐDÉS - ÁRAJÁNLAT

Elfogadom az Adatkezelési nyilatkozatot

Cikkszám: SOLYS



YSoft SafeQ termék leírás

Csatolt kép

Az Ysoft SafeQ megoldásaival vállalata új távlatokat nyithat a dokumentumkezelést illetően. A szoftver segítségével sokkal hatékonyabbá válhat a munkavégzés. Minden munkatárs egyéni azonosítóval rendelkezhet, és csak az azonosítás után készül el a nyomtatásra küldött dokumentum, ezáltal a rendszer nyomon követhető és biztonságos. A Nyomtatás- és költségfelügyeleti megoldással minden nyomtatási, másolási és szkennelési művelet monitorozható előállítójuk szerint. A multifunkciós berendezések és egyéb készülékek használata azonosításhoz köthető, nyomon követve minden használatot az illetéktelen felhasználók kizárása mellett. A felügyeleten felül a rendszer magas kényelmi szintet is biztosít bármely felhasználó számára például azzal, hogy a nyomataikat azonosítás után bármely eszközről átvehetik, újranyomtathatják vagy törölhetik.

Az alkalmazottak sokkal tudatosabbá válnak, és csak azt nyomtatják ki, amire valóban szükségük van, ezáltal óvja a környezetet. A rendszeren belül a kívánt nyomtatás bármely MFP -n elvégezhető, így nem utolsó sorban nagy kényelmet is biztosít.

Az intézmények és a nyilvános nyomtató szalonok esetén kiváltképp létfontosságú ezen költségek pontos nyilvántartása, hiszen ott a használatért fizetnie kell a felhasználóknak. Ezen igénybevételeknek a manuális nyomon követése sok időt vehet el, minden rugalmasságot mellőzve. Tegye hatékonnyá és vonja ellenőrzés alá az eszközök használatát a YSoft SafeQ piacvezető megoldásával, mellyel egyszerűen rögzítheti kiadásait, és vethet véget az indokolatlan használatnak!

A YSoft SafeQ-val minden nyomtatási, másolási és szkennelési művelet monitorozható előállítójuk szerint. A multifunkciós berendezések és egyéb nyomtató készülékek használata azonosításhoz köthető, nyomon követve minden használatot az illetéktelen felhasználók kizárása mellett, megkönnyítve az esetleges tovább számlázásokat is. A felügyeleten felül a rendszer magas kényelmi szintet is biztosít bármely felhasználó számára, akár fizetniük kell érte, akár nem.

Az YSoft SafeQ átfogó felügyeletet és központi adminisztrációs lehetőséget biztosít a teljes nyomtatási környezet felett. Célja a magas szintű biztonság elérése minden dokumentumot illetően, a költségek csökkentése, a természeti erőforrások megőrzése, és nem utolsó sorban a felhasználói kényelem növelése.

Az YSoft SafeQ egy közbeiktatott rendszer a számítógépek és a nyomtatók között, ami által okosan menedzselhetővé válnak az MFP-k és sokoldalúbb felhasználásukat teszi lehetővé. Pénzt takaríthat meg a nyomtatási folyamatok központi ellenőrzésével, szabályozhatja a nyomtatási beállításokat (színes, fekete-fehér, kétoldalas…), így a felhasználók tudatosabbá válnak és megszűntethető a pazarlás. Jelentősen lerövidülhetnek az adminisztrációval kapcsolatos munkafolyamatok, mivel a SafeQ megoldásokkal gyorsan és egyszerűen lehet dolgozni. Akár mobiltelefon segítségével is végezhetünk nyomtatást és szkennelt dokumentum is egy gombnyomással a megfelelő helyre továbbítható. A központi vezérléssel az átfogó felügyelet egy helyen végezhető. Biztonságosabbá teszi a nyomtatást azáltal, hogy azonosítást követel a művelet megkezdése előtt és ellenőrzi a jogosultságokat. Pontosan elszámol minden elvégzett műveletet, melyekből riport készíthető a nyomon követhetőség végett.

Az YSoft SafeQ egy bevált, felhasználóbarát nyomtatásvezérlési megoldás, amely világszerte elérhető. Jelenleg több mint 7 000 szervezet élvezi előnyeit a világ 72 országában.

Csatolt kép

Funkciók

  • Szkennelés Menedzsment (opcionális) - (szkennelés email-be, - mappába; terminál/SPI használattal).
  • Fail over és szerver terhelés elosztás klaszter logikával.
  • Telyesen automatizált szerver installer, végfelhasználó installálás.
  • Egyszerűsített eszköz-, terminál - és várólista menedzsment.
  • Külső MS SQL adatbázis támogatása.
  • Eszköz státusz felügyelet.
  • Központosított web alapú adminisztrációs interfész.
  • Keresési szűrők eszköz menedzsmenthez és eszköz státusz felügyelethez.
  • Nyomtatási várólista kezelése.
  • Eszköz sablonok.
  • Eszköz csoportok.
  • Nyomtatási feladat lista teljes előzmény listával és előnézettel.
  • Kifinomult kereső és szűrő feltételek a feladat listában.

Csatolt kép

Előnyök

Biztonság és jogosultságkezelés

Az egyértelmű felhasználó azonosítás és a jogosultságok megfelelő kiosztása nagyban segíti, hogy illetéktelen kezekbe információ ne kerülhessen. A szoftver architektúra és a titkosított kapcsolat biztosítja a magas védelmi szintet a nyomtatási folyamatok során. A dokumentum csak közvetlenül az azonosítás után kerül nyomtatásra, így azt nem veheti át más, illetve nem keveredhet el a többi nyomtatvány között. Pontosan nyomon követhető, hogy ki mit nyomtatott ki. A web interfész használata is jogosultsághoz van kötve, így megóvja a nyomtatási környezet bizalmas adatait.

  • védelem az illetéktelen használat ellen a YSoft SafeQ terminálokkal
  • felhasználó azonosítás PIN kóddal, mágnes-/chip kártyával és/vagy felhasználónév + jelszóval
  • nyomtatási jogosultságok egyszerű kezelése felhasználók -, osztályok - vagy beosztás szerint
  • azonnali rálátás, hogy ki milyen dokumentumot nyomtat melyik eszközön
  • könnyen beállítható hozzáférési jogosultságok és funkció használat engedélyezés
Nyomtatásvezérlés

Gyakori probléma, hogy a felhasználó nem törli az idő közben feleslegessé vált dokumentumot a nyomtatási listából, illetve hogy nem állítja át fekete-fehérre a színes nyomtatást. Ez a SafeQ-val felszerelt MFP-ken egyszerűen szabályozható, alapértelmezetté tehető.

  • biztonsági nyomtatás Follow-me funkcióval, amellyel a nyomtatások bármely eszköznél lehívhatóak
  • a megosztott nyomtatási listák használatával a nyomtatásra küldött dokumentumok elérhetőek pl. egy csoporton belül mindenki számára
  • nyomtatási feladatok kezelése webes felületen vagy közvetlenül a nyomtatónál (pl. újranyomtatás, törlés, stb.), akár nyomtatásra küldés után is
  • nyomtatási szabályrendszer a dokumentumok nyomtatás előtti szerkesztéséhez - a papír, ill. toner pazarlás elkerülésére
  • nyomtatások lehívhatósága a szervezethez tartozó bármely telephelyen - földrajzi vagy technológiai határok nélkül

A SafeQ minden nyomtatási képet eltárol egy központi, szerveren és csak ezután küldi ki a kívánt nyomtatóhoz a dokumentumot a „Follow me” funkció révén. Nem csak az lehetséges, hogy bárhol nyomtassunk, hanem az is hogy bárhonnan, akár mobiltelefonról is interneten keresztül.

Felügyelet és riportálás

Egyszerűen nyomonkövetheti az MFP-ken elvégzett műveleteket. A központi rendszerben kerül rögzítésre, hogy mely azonosító alatt milyen műveletek történtek. Az így eltárolt adatokból később riport nyerhető, melyek alapján könnyen kiszúrható, hol találunk indokolatlanul magas nyomtatási számot. Utána számolhat, mennyit költ pontosan a nyomtatásra, fénymásolásra.

  • minden nyomtatási-, másolási és szkennelési művelet pontos nyomon követése
  • könnyen áttekinthető, előre beállított riportsablonok felhasználók -, osztályok - vagy beosztás szerint
  • lehetőség saját riportok összeállítására egyedi igényeknek megfelelően
  • automatikus riportküldés email fiókba vagy mappába a kiválasztott formátumban ((html, xls, xml, csv, PDF)
  • statisztikák, amelyek alátámasztják a YSoft SafeQ pozitív hatását
Szkennelés vezérlés

A legtöbb esetben az üzleti folyamatok hatékonyságának növelése érdekében elengedhetetlen a papír alapú dokumentumok digitalizálása. A SafeQ továbbfejlesztett szkennelési funkciói segítenek ezeket a folyamatokat felgyorsítani.

A rendszer segítségével a szkennelés során egy előre beállított e-mail címre, vagy mappába egy gombnyomással elküldhető a digitalizált formula, így azt nem egy közös, rendezetlen mappából kell kinyerni, illetve nem kell minden alkalommal megadni az elérési útvonalat.

  • szkennelés egyetlen kattintással automatikusan felhasználói mappába vagy emailbe
  • szkennelési folyamat meghatározása a dokumentum paramétereivel
  • lehetőség komplex szkennelési folyamatok összeállítására
Privát felhő és méret

A SafeQ bármilyen méretű irodának a hasznára lehet. Az sem jelent problémát, ha különböző távoli irodákat, központokat szeretnénk összeköttetésbe hozni. A „Privát felhő” létrehozásával központi vezérlést és irányítást hozhatunk létre az egész vállalatra kiterjedően, még akkor is, ha ezek területileg távol esnek egymástól. Ezáltal az ismételten elvégzendő munkák és egyéb redundanciák megszűntethetőek.  Az IT osztály számára az egész rendszer felügyelhető, látható az állapota, kihasználtsága, probléma esetén azonnali reagálást tesz lehetővé.

  • a teljes nyomtatási környezet központi adminisztrációja és felügyelete a szervezet összes telephelyéről, egyetlen web interfész használatával
  • a beállítások automatikus érvényesítése minden telephelyen
  • a hálózati nyomtatási környezet optimalizációja
  • nyomtatási szolgáltatások biztosítása minden telephelyen, még a központi szerver meghibásodása esetén is

YSoft SafeQ bemutató

YSoft SafeQ műszaki tulajdonságok

Rendszerkövetelmények

AJÁNLOTT HARDVER

Memória: 2 GB szabad RAM; ajánlott: 4 GB
Merevlemez: 20 GB, A tárhelyhez való megfelelő csatlakozással, minimum 120 MB/s-os átviteli sebességgel és 100 IOPS-sel 50 készülékhez; kérjük, keresse fel a képviselőjét egyedi igényeivel kapcsolatosan
Processzor: Dual Core 2 GHz vagy magasabb
Hálózat: 1 Gbit/s
További információ: Alternatívaként használható Virtual PC megoldás is legalább 2 processzormaggal és a megfelelő memóriakiosztással

AJÁNLOTT SZOFTVER

Operációs rendszer:

Windows Server 2008 (32/64)
Windows Server 2008 R2 SP1 (32/64)
Windows Server 2012 (64)

TÁMOGATOTT NYELVEK

Felhasználói felület: 

YSoft SafeQ kliens: angol, francia, német, spanyol, kínai
(egyszerűsített), cseh, magyar, japán, lengyel, orosz, szlovák

Külső és belső terminálok:
angol, francia, italian, német, spanyol, bolgár, kínai
(egyszerűsített/hagyományos), horvát, cseh, dán, holland,
észt, finn, grúz, görög, magyar, japán, kazah, koreai, lett,
litván, norvég, lengyel, portugál (brazil/portugál), román,
orosz, szerb (cirill/latin), szlovák, szlovén, thai, török, ukrán

Adminisztrátori felület: 

angol, francia, német, spanyol, kínai (egyszerűsített),
cseh, magyar, japán, lengyel, portuguese (brazil/
portugál), orosz, szlovák

Csatolt kép

Főbb jellemzők

  • Átlátható nyomtatási környezet
  • Felhasználói jogosultságok és szabályok
  • Részletes költségkimutatás
  • Nyomtatási sor kezelés

Nyomtatási lista kezelés

  • Biztonságos nyomtatás
  • Follow me nyomtatás
  • Több telephely kezelés
  • Mobilnyomtatás

Kimutatások

  • Webes riport
  • Management riport
  • Exportálható és automatikus kimutatás

Költségszámítás és fizetés

  • Automatikus költségnyomon követés
  • Különféle ártáblák használata
  • Rugalmas árszámítás
  • Egyenlegfeltöltés: Befizetés, Önkiszolgáló, Készpénzes és kártyás fizetés

Nyomtatási szabályok, jogosultságok

  • Központi felhasználó kezelés
  • Azonosításhoz kötött használat
  • Színes nyomat kontroll
  • Szabály alapú nyomtatás

YSoft SafeQ kiegészítők

YSoft SafeQ letöltések

Ehhez a termékhez jelenleg nincs letöltés.