CS Remote Care

Távfelügyeleti rendszer

 

Hatékony és proaktív on-line szolgáltatás.

A CSRC biztosítja berendezésének összekapcsolását szervizközpontunkkal - automatikusan figyeli a készülékek állapotát, továbbítja karbantartásra-, kellékanyagra vagy javításra vonatkozó kérelmet. A nyomtatórendszer karbantartásával kapcsolatos valamennyi gondot átvállalja, így Ön a fő üzleti tevékenységeivel foglalkozhat.


ÉRDEKLŐDÉS - ÁRAJÁNLAT

Elfogadom az Adatkezelési nyilatkozatot

Cikkszám: SOLCSRC



CS Remote Care termék leírás

A CSRC Távfelügyelet előnyök egész sorát biztosítja Önnek

Problémamentes és szolgáltatás alapú munkafolyamat 

Csatolt kép

A berendezés karbantartási, kezelési és üzemeltetési költségeinek minimalizálása:

A készülékről történő gondoskodás a CSRC szolgáltatásnak köszönhetően még hatékonyabb és gyorsabb. Nemcsak pénzbeli megtakarítást hoz önnek, hanem munkatársai idejét is megspóroljuk. Mi gondoskodunk nyomtatói rendszeréről, hogy maximálisan munkájával foglalkozhasson.

A berendezés produktivításának és élettartamának növelése:

A rendszeresen és gondosan végzett szolgáltatás, a minőségi és eredeti kellékanyagok használata, és a meghibásodás megelőzése növeli berendezéseinek nyomtatási minőségét, produktivitását és egyben maximális élettartamát.

A dokumentum előállítás magas kényelme és a munkatársak ebből fakadó elégedettsége:

A CSRC-nek köszönhetően a berendezés maga jelenti a kellékanyag állapotát és szállítására vonatkozó kérelmét, automatikusan továbbítja a berendezés esetleges meghibásodásáról szóló információt a Konica Minolta szervizközpontjához. Nem kell sehová telefonálni, vagy e-mailt küldeni, szerviztechnikust keresni és megszervezni a javítást - mindezen tevékenységek teljesen automatikusan zajlanak.

Leállás minimalizálása és a nyomtatás maximális folyamatossága:

A CSRC-nek köszönhetően a műszaki problémák keletkezésük után azonnal megoldásra kerülnek, sőt, a CSRC esetenként meg is előzi ezeket. A szerviz technikus a lehetséges legrövidebb időpontban megy ki Önhöz. A meghibásodás pontosan lokalizált és mi tudjuk, mely pót alkatrészre lesz szükség a javításhoz. Ezáltal kizárt bármilyen üzemeltetési probléma és felesleges várakozás, amelyek a berendezés leállását okozhatnák és megzavarhatnák a nyomtatás folyamatosságát.

Csatolt kép

Mit nyer a CSRC távfelügyeleti szolgáltatással?

  • Proaktív szolgáltatást és támogatást naponta 24 órában, hetente 7 napban
  • A berendezés biztonságos csatlakozását a Konica Minolta szervizközpontjával GPRS kapcsolaton keresztül.
  • Biztonságos nyomtatást. Maga a rendszer teljesen biztonságos, nem teszi lehetővé az ügyfél adataival történő bármilyen visszaélést. A berendezés és a Konica Minolta között kódolt kommunikáció valósul meg GPRS kapcsolaton keresztül.
  • Az IT adminisztrátor részletes információt és figyelmeztető üzeneteket kap a berendezés állapotáról. A lehetséges problémák már előre felismerhetők lesznek, még mielőtt bekövetkeznének.
  • Igény esetén a rendszer automatikus karbantartást/javítást is rendel saját magának GPRS kapcsolaton keresztül.
  • Mind ezáltal nő a berendezés rendelkezésre állása, és az ügyfelek elégedettsége is, sőt az adminisztrációs folyamatok lecsökkennek.
  • Kevesebb javítást a proaktív támogatásnak köszönhetően - pénzt és időt takarítunk meg Önnek.
  • Technikusaink a gépet megjavítani mennek ki Önhöz, nem pedig a probléma felderítésére. Már az első látogatással 95%-os a sikeres javítási arány.
  • Kellékanyag rendszeres és időben történő szállítása a kívánt mennyiségben egyes rendelések nélkül, ezzel is csökkentve a leállási időt.
  • Adatok pontos leolvasását a számláláshoz, melyet maga a rendszer végez el, nem kell Önnek ezzel valamint a formanyomtatványok kitöltésével foglalkoznia, és a telefonköltségei alacsonyabbak lesznek.
  • Számlázási kellemetlenségek elkerülése.

CS Remote Care bemutató

CS Remote Care műszaki tulajdonságok

CS Remote Care kiegészítők

 

 

 

CS Remote Care letöltések

Ehhez a termékhez jelenleg nincs letöltés.