CS Remote Care
CS Remote Care termék leírás
A CSRC Távfelügyelet előnyök egész sorát biztosítja Önnek
Problémamentes és szolgáltatás alapú munkafolyamat
A berendezés karbantartási, kezelési és üzemeltetési költségeinek minimalizálása:
A készülékről történő gondoskodás a CSRC szolgáltatásnak köszönhetően még hatékonyabb és gyorsabb. Nemcsak pénzbeli megtakarítást hoz önnek, hanem munkatársai idejét is megspóroljuk. Mi gondoskodunk nyomtatói rendszeréről, hogy maximálisan munkájával foglalkozhasson.
A berendezés produktivításának és élettartamának növelése:
A rendszeresen és gondosan végzett szolgáltatás, a minőségi és eredeti kellékanyagok használata, és a meghibásodás megelőzése növeli berendezéseinek nyomtatási minőségét, produktivitását és egyben maximális élettartamát.
A dokumentum előállítás magas kényelme és a munkatársak ebből fakadó elégedettsége:
A CSRC-nek köszönhetően a berendezés maga jelenti a kellékanyag állapotát és szállítására vonatkozó kérelmét, automatikusan továbbítja a berendezés esetleges meghibásodásáról szóló információt a Konica Minolta szervizközpontjához. Nem kell sehová telefonálni, vagy e-mailt küldeni, szerviztechnikust keresni és megszervezni a javítást - mindezen tevékenységek teljesen automatikusan zajlanak.
Leállás minimalizálása és a nyomtatás maximális folyamatossága:
A CSRC-nek köszönhetően a műszaki problémák keletkezésük után azonnal megoldásra kerülnek, sőt, a CSRC esetenként meg is előzi ezeket. A szerviz technikus a lehetséges legrövidebb időpontban megy ki Önhöz. A meghibásodás pontosan lokalizált és mi tudjuk, mely pót alkatrészre lesz szükség a javításhoz. Ezáltal kizárt bármilyen üzemeltetési probléma és felesleges várakozás, amelyek a berendezés leállását okozhatnák és megzavarhatnák a nyomtatás folyamatosságát.
Mit nyer a CSRC távfelügyeleti szolgáltatással?
- Proaktív szolgáltatást és támogatást naponta 24 órában, hetente 7 napban
- A berendezés biztonságos csatlakozását a Konica Minolta szervizközpontjával GPRS kapcsolaton keresztül.
- Biztonságos nyomtatást. Maga a rendszer teljesen biztonságos, nem teszi lehetővé az ügyfél adataival történő bármilyen visszaélést. A berendezés és a Konica Minolta között kódolt kommunikáció valósul meg GPRS kapcsolaton keresztül.
- Az IT adminisztrátor részletes információt és figyelmeztető üzeneteket kap a berendezés állapotáról. A lehetséges problémák már előre felismerhetők lesznek, még mielőtt bekövetkeznének.
- Igény esetén a rendszer automatikus karbantartást/javítást is rendel saját magának GPRS kapcsolaton keresztül.
- Mind ezáltal nő a berendezés rendelkezésre állása, és az ügyfelek elégedettsége is, sőt az adminisztrációs folyamatok lecsökkennek.
- Kevesebb javítást a proaktív támogatásnak köszönhetően - pénzt és időt takarítunk meg Önnek.
- Technikusaink a gépet megjavítani mennek ki Önhöz, nem pedig a probléma felderítésére. Már az első látogatással 95%-os a sikeres javítási arány.
- Kellékanyag rendszeres és időben történő szállítása a kívánt mennyiségben egyes rendelések nélkül, ezzel is csökkentve a leállási időt.
- Adatok pontos leolvasását a számláláshoz, melyet maga a rendszer végez el, nem kell Önnek ezzel valamint a formanyomtatványok kitöltésével foglalkoznia, és a telefonköltségei alacsonyabbak lesznek.
- Számlázási kellemetlenségek elkerülése.
CS Remote Care bemutató
CS Remote Care műszaki tulajdonságok
CS Remote Care kiegészítők
CS Remote Care letöltések
Ehhez a termékhez jelenleg nincs letöltés.